Git ve bir daha da gelme 2011.....

Tüm blogculara güzel bir yıl diliyorum.. 
2011 benim için kötü geçti...
Deprem oldu şehrimi kaybettim, deprem oldu dostlar gitti, deprem oldu işim gitti,
en önemlisi imkansız dediğim AŞK'ım gitti bitti :(:(
Bir çok yönden kaybettim 2011'de, ama olsun yeni bir yıl geldi.
  Yeni umutlarla, yeni hayallerle başlamak istiyorum; yeni yıla hadi hayırlısı....
Tüm İnsanlık için güzel, mutlu, huzurlu, umut dolu bir yıl diliyorum...
Not: Sonunda çadırıma internet bağladım. Hoşgeldin 2012 partisi bizim çadırda beklerimm 

5 yorum:

  1. Ne denebilir ki bu yazdıklarından sonra..Geçmiş olsun,Rabbim sabır versin..Ve Bundan sonra güzel günler gör inşaallah...Her şey gönlünce ve hayırlısıyla olsun...

    YanıtlaSil
  2. aminnnnnnnnnnn
    daha güzel günler senin olsunn

    YanıtlaSil
  3. Bende pabuç arkadaşımın söylediklerine katılıyorum.Allah bundan sonra size ve sevdiklerinize sağlık,huzur,mutluluk getirsin.her şey gönlünüzce ve hayırlısıyla olsun.Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  4. kamikaze teşekkürler.. güzel bir yıl güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. 2011 yılı bu kadarmı kötü geçerdi izler için...
    ev gitti aş gitti van gitti ........... :((

    YanıtlaSil