Sareri Hovin Mernem

İnsanı alıp götüren bir ses Lena Chamamyan ve süper bir şarkı Sareri Hovin Mernem

Sözlerin meali :

dağların rüzgarına öleyim
yarimin boyuna öleyim
bir yıldır ki görmemişim
görenin gözüne öleyim

durmuşum gelemiyorum
dolmuşum ağlayamıyorum
bir yıldır ki görmemişim
görenin gözüne öleyim




Şarkının youtube sonuçları için burdan

Şarkının türkçesi için (Gulbahar Uluer-Turnam) burdan buyrun

umarım şarkı sizde de aynı etkiyi yaratır. Lena Chamamyan albümlerini isteyenler bana ulaşsın :)

Şevval kardeşimin istegiyle :( albümü burdan indirebilirsiniz )









3 yorum:

  1. müzik, başka bir şey.sonsuz bir özgürlük gib...
    yağmur..
    yemyeşil bir tepe.
    umutla umutsuzluk arası bir an.
    dinlediğin her mekana ve her ruh haline göre değişen apayrı bir fırtına.. ama illaki hep fırtına. ama bena göre:) çok güzeldi tşkrler rica etsem bana gönderirmisn..

    YanıtlaSil
  2. sevval yazıyı düzenledim artık albümü indirebilirsin

    YanıtlaSil