Sonsuz Teşekkürler

Van'dan herkese selamlar
Soın iki gecedir evde uyumaya başladım, şehir yavaş yavaş normale dönüyor. Umarım tez vakit şu korkuyu atarız üstümüzden.

Şehrimize gelen maddi ve manevi destek gurur verici ve gayet yeterli katkıları olan herkese sonsuz teşekkürler..
Önümüzden geçen 40 azeri tırı ve yoldan geçen insanların onlara teşekkürlerini sunmaları, el sallamaları benim için anlatılamayacak kadar güzel ve gurur verici bir andı.

Deprem sonrası yaşanan rezillikler, yapılan soysuzluklar, dilini tutamayan ırkcılar, yağmacılar, açgözlüler, siyasi rant peşinde olanlar deprem sizin kadar üzmedi, incitmedi şu Van halkını. Sizleri Allah'a havale ediyorum. Lanet okunmayacak kadar değersizsiniz

2 yorum:

  1. Şaşırdım şimdi Van'da olduğunu bilmiyordum Uyuşuk Paşa.İyimisiniz??Birçok meslektaşınız vefat etti.Başınız sağolsun.Biliyorum buruk geçecek ama bayramınızı kutlamak için gelmiştim ne diyeceğimi bilemedim şimdi.:((

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederim...
    bu bayram azıcık fedakarlık edip bizlerin yerine de eğlenin :)

    tez vakit hayatın normale dönmesi dileğiyle

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil